Saturday, May 01, 2010

Misteri Kemayan City

Pagi tadi bestfriend aku citer pasal Kemayan City. dia tanya apa yg aku nampak masa lalu depan kawasan tuh? Aku bgtau nampak bangunan tak siap.

Sebenarnya aku dah lama tak pergi JB. Kali ni g JB attend wedding bestfriend aku ngan ex-collegue opis lama aku.

Haaa... Berbalik citer pasal Kemayan City...

Ada ler satu manusia nih dah lama sgt tak g JB, duk terperuk kat Singapore. So nak dijadikan cerita dia dtg JB dgn tujuan nak visit sedare dia. On the way nak g jumpa sedare, dia lalu depan Kemayan City dan nak dijadikan cerita dia nampak cahaya terang benderang dan siap ada majlis opening ceremony Kemayan Mall!! Sebab meriah dia pun singgah ler dan dia kata penuh org orang membeli belah dan semeriah-meriahnya yang amat.

Selesai membeli belah dia pun pergi ler jumpe sedare dia dan siap cerita pasal kemeriahan Kemayan Mall. So sedare dia pun terkejut & explain yg Kemayan adalah tinggalan bangunan terbengkalan dan sejak bila pulak bangunan tu siap?

Haaa.... So, soklannyer sekarang dia g shopping kat Kemayan tu sapa yang ramai-ramai berpusu-pusu?

No comments: